Najnowsze wpisy


gru 15 2011 Instytut Wzornictwa Przemysłowego
Komentarze (0)

oferta firmy

http://www.marketeo.pl/Firma/Dorota-Smoleńska-157422/Oferty/

 

Instytut Wzornictwa Przemysłowego jest zaangażowany w wiele programów w skali krajowej i międzynarodowej.  Cele i zadania są wprowadzane  obecnie:

W tym roku IWP realizuje dwa projekty dla tworzenia polskiej marki w kraju i za granicą: Zaprojektuj Swój Zysk, Dobry Wzór. Program Zaprojektuj Swój Zysk ma zapewnić projektantom  silną pozycję na rynku. Dla uzyskania takich efektów, projektanci muszą nauczyć się jak zarządzać firmą, produktami i finansami. Budowanie konkurencyjności firmy i marki  wymaga zdolności biznesowych. Projektanci powinni  obok pracy twórczej wprowadzać zarządzanie marką produktu. Polityka wizerunku, marki czy tworzenie pozycji rynkowej jest niezbędne. Program Dobry Wzór jest konkursem dla projektantów o ogólnokrajowym zasięgu. Korzyści jakie uzyskują uczestnicy to reputacja, promocja swoich produktów i firmy.

Plany ma IWP na najbliższe lata?

Ważnym elementem pracy Instytutu jest działalność wystawiennicza i promocyjna. Oferta jest różnorodna: targi, wystawy w kraju i poza, działalność edukacyjna:  kursy, szkoła, seminaria i warsztaty. W Instytucie od lat wprowadza się projekty i programy doradcze dla firm projektowych i design w zakresie promocji regionalnej, krajowej i zagranicznej. Uczestnictwo i organizacja targów jest  projektem na najbliższe lata. Promocja i uznanie na nowych rynkach  jest niezbędna dla popularyzowania polskich firm i produktów zakresie wzornictwa, jakości i projektowania.

lis 30 2011 LAMPIONY I LAMPY DEKORACYJNE II
Komentarze (0)

oferta firmy

http://www.marketeo.pl/Firma/Dorota-Smoleńska-157422/Oferty/

Formy i motywy dekoracyjne, są wysoko cenione przez kupujących. Moda na design, dekoracje i nietypowe stylizacje produktów rozwija się. Kolory, formy i wzornictwo to jeden z ważniejszy elementów przy wytwarzaniu produktów oraz przy sprzedaży. Wzornictwo w przypadku lampionów dekoracyjnych lamp i kinkietów opiera się na motywach malarskich i kwiatowych, firma proponuje również zdobienia w formie krajobrazów. Motywy kwiatowe to zarówno egzotyka – orchidee i winorośl jak wzory uniwersalne – róże czy kwiaty wiosenne. Dla wielu klientów zachętą są wzory i dekoracje malarskie. Nawiązanie do Clauda Moneta, jednego z czołowych przedstawicieli i twórców impresjonizmu w XIX, to nawiązanie do nowych form i sposobów prezentacji obrazu. Impresjonizm to malarstwo oparte na barwach oraz koncentracji i intensywności barw. Wykorzystując te wzory uzyskujemy nietypowe świetlne refleksy, o różnym natężeniu.  Wzory malarskie to również obrazy Jana Vermeera, „Dziewczyna z perłą”. Firmy wykorzystują w ten sposób  symbole malarskie i ich popularności. Ponadczasowe wzory i prezentacje znanych malarzy czy uniwersalne zdobienia kwiatowe uzupełniane są ofertą lampionów i lamp z krajobrazami miejsc i krajów m.in. francuskich zamków (Zamki nad Loarą) czy pałacu w Wersalu. Miejsca te są znane i odwiedzane od wielu lat, wykorzystanie ich dla dekoracji wnętrz nadaje nowego, europejskiego charakteru. Francuskie pejzaże i obrazy, są wyjątkowym motywem dekoracyjnym, firma w ten sposób nawiązuje do historii i tradycji francuskiej. Produkty firm z branży projektowej i produktów design często opierają się na tradycji sztuki ceramicznej, sztuki szkła oraz na wzorach i formach sztuki użytkowej. Biura design i projektowe zdobywają wielu stałych klientów oraz dobrą opinię w Europie i poza. Nawiązanie do tradycji, estetyka, wyrafinowanie produktów zapewnia trwałe miejsce na rynku dóbr luksusowych. Wysoka ocena klientów i wzrost zainteresowania marką w Europie i poza utrzymuje się. Kolekcje firm, są traktowane jako sztuka i jako dobro użytkowe i luksusowe.

 D. Smoleńska