LAMPIONY I LAMPY DEKORACYJNE II
Komentarze: 0
oferta firmy
http://www.marketeo.pl/Firma/Dorota-Smoleńska-157422/Oferty/
Formy i motywy dekoracyjne, są wysoko cenione przez kupujących. Moda na design, dekoracje i nietypowe stylizacje produktów rozwija się. Kolory, formy i wzornictwo to jeden z ważniejszy elementów przy wytwarzaniu produktów oraz przy sprzedaży. Wzornictwo w przypadku lampionów dekoracyjnych lamp i kinkietów opiera się na motywach malarskich i kwiatowych, firma proponuje również zdobienia w formie krajobrazów. Motywy kwiatowe to zarówno egzotyka – orchidee i winorośl jak wzory uniwersalne – róże czy kwiaty wiosenne. Dla wielu klientów zachętą są wzory i dekoracje malarskie. Nawiązanie do Clauda Moneta, jednego z czołowych przedstawicieli i twórców impresjonizmu w XIX, to nawiązanie do nowych form i sposobów prezentacji obrazu. Impresjonizm to malarstwo oparte na barwach oraz koncentracji i intensywności barw. Wykorzystując te wzory uzyskujemy nietypowe świetlne refleksy, o różnym natężeniu. Wzory malarskie to również obrazy Jana Vermeera, „Dziewczyna z perłą”. Firmy wykorzystują w ten sposób symbole malarskie i ich popularności. Ponadczasowe wzory i prezentacje znanych malarzy czy uniwersalne zdobienia kwiatowe uzupełniane są ofertą lampionów i lamp z krajobrazami miejsc i krajów m.in. francuskich zamków (Zamki nad Loarą) czy pałacu w Wersalu. Miejsca te są znane i odwiedzane od wielu lat, wykorzystanie ich dla dekoracji wnętrz nadaje nowego, europejskiego charakteru. Francuskie pejzaże i obrazy, są wyjątkowym motywem dekoracyjnym, firma w ten sposób nawiązuje do historii i tradycji francuskiej. Produkty firm z branży projektowej i produktów design często opierają się na tradycji sztuki ceramicznej, sztuki szkła oraz na wzorach i formach sztuki użytkowej. Biura design i projektowe zdobywają wielu stałych klientów oraz dobrą opinię w Europie i poza. Nawiązanie do tradycji, estetyka, wyrafinowanie produktów zapewnia trwałe miejsce na rynku dóbr luksusowych. Wysoka ocena klientów i wzrost zainteresowania marką w Europie i poza utrzymuje się. Kolekcje firm, są traktowane jako sztuka i jako dobro użytkowe i luksusowe.
D. Smoleńska
Dodaj komentarz