Archiwum sierpień 2011, strona 3


sie 04 2011 DEKORACJE STOŁU
Komentarze (0)

oferta firmy

http://www.marketeo.pl/Firma/Dorota-Smoleńska-157422/Oferty/

 

 

Dekoracje stołu są uzupełnieniem dla potraw i lokalu gastronomicznego. Nietypowe wzory, motywy dekoracyjne oraz nowoczesne formy są dobrą promocją stylu i smaku. Dekoracje można wykonać ze szkła klasycznego lub zdobionego. Szkło jest wytrzymałe, estetyczne i trwałe, jest więc praktycznym rozwiązaniem. Zdobienia i dekoracje można wykonać techniką fusingu, stapiania szkła, wtapiania w szkło elementów dekoracyjnych czy poprzez piaskowanie.  Szkło jest łatwe w formowaniu, można więc wykonać różnorodne wzory i formy dostosowane do indywidualnych wymagań.

Zdobienie stołu szklanymi artykułami dodaje smaku w każdej restauracji i kawiarni. W ten sposób można wypromować swój lokal oraz zdobyć stałych klientów. Charakter lokalu ma być wizytówką i formą promocji.

galeria google                    galeria google

Talerzyki 18*18 cm (6 szt.):  110 zł

Patera I     20*35 cm           :  50 zł

Patera II    27*27 cm           :  58 zł

Miseczka    22*22 cm          :  45 zł

Świecznik                  (2 szt.):   45 zł

Talerze  20*20 cm  (6 szt.)  :  130 zł

Patera    27*27 cm  głęboka : 55 zł

Patera    20*50 cm                : 65 zł

Świecznik                              : 50 zł

Talerze  22*22 cm   (6 szt.)     : 155 zł

Głębokie

Misa       śr 37 cm                    :100 zł

Miseczki   śr 18 cm (4 szt.)   : 100 zł

Patera       śr  33 cm              :   55 zł

 

   

sie 03 2011 ARANŻACJE I DEKORACJE DLA WNĘTRZ
Komentarze (0)

oferta firmy:

http://www.marketeo.pl/Firma/Dorota-Smoleńska-157422/Oferty/

Budowanie aranżacji jest elementem codziennej pracy firm. Jest przedstawieniem produktów w realistycznych i oddziałujących na wyobraźnie formach.  Pozwala na budowę różnorodnej oferty dzięki designerskim projektom, dzięki oddziaływaniu na wyobraźnie i emocje. Przedstawienie projektu pomieszczeń w kilku formach i różnych kolorach, jest lepiej odbierane przez klientów i chętnie przez nich oglądane.  Odpowiedni nastrój i sztuka projektowania wnętrz promuje produkty, dodaje jakości i stylu. Nowe formy dla tradycyjnych pomysłów i rozwiązań to element strategii pracy i sprzedaży. Bardzo mocny rynek, różnorodność ofert to warunki dla budowy strategii firmy. Firmy  nie muszą wprowadzać radykalnych zmian produktów, ale muszą brać pod uwagę ważne i mocne trendy w branży wnętrz. Nowe koncepcje i projekty to zmiana form lub kolorów czy wzoru, czy formy promocji. Nowości i unowocześnienia są niezbędne, ale muszą utrzymywać tradycyjne rozwiązania i sprawdzone koncepcje. Klasyczne produkty, klasyczne materiały, klasyczne formy są ponad czasowe, są sprawdzone i obecne na rynku.                                                                                                                                                                                              

 Zgodnie z raportem firmy House of Villeroy & Bosch ważnym elementem prezentacji i promocji produktów dla wnętrz jest zachowanie kupujących. Motywy zakupu, przyjemność zakupów opiera się na emocjach i racjonalnej ocenie danego produktu. Wystrój wnętrz jest ważny dla wygody, musi być funkcjonalny i praktyczny. Firma musi  brać pod uwagę inne warunki tj. relacje korzyści i ceny, sposób  prezentowania marki.. Zbyt bogaty asortyment, wrażenie chaosu czy przesyt stylu zniechęca do zakupu. Prostota i przejrzystość oferty, koncepcji i danych o produktach i marce jest akceptowane i uznane od lat.

Budowanie gotowych aranżacji ma zachęcać do zakupu, ma pokazać w interesującej formie bogactwo i wszechstronność oferty sprzedaży. Ważne jest, aby nie promować jednej koncepcji w aranżacjach. Koncepcje muszą opierać się na ważnych i trwałych trendach i projektach. Obecnie widać kilka motywów i kilka cech ważnych dla branży wnętrz: nowoczesność i przestronność poprzez chłodne i stonowane kolory i formy. Trendy opierają się na motywach praktycznego zastosowania i pogodnych tonach. Styl naturalny i ciepły dla projektowania wnętrz jest obecny na rynku. Inne projekty opierają się na elegancji, wysokiej jakości  przy zachowaniu spokoju i wyjątkowości form. 

Jakie są efekty takich działań, zgodnie z raportem widać wzrost sprzedaży i wzrost przywiązania klienta. Promocja poprzez aranżacje to wzrost przychodów sklepu oraz zmiana reputacji i opinii klienta. Z punku widzenia firmy zmienia się odbiór marki i pozycja marki na rynku klientów i konkurentów. Firma jest w stanie dostosować się poprzez modyfikacje promocji i nowe projekty dla wystroju wnętrz. Może opierać się na przywiązaniu klientów do tradycyjnych i klasycznych wzorów, form, ale dostosowanych do nowych, mocnych trendów.