Archiwum 03 sierpnia 2011


sie 03 2011 ARANŻACJE I DEKORACJE DLA WNĘTRZ
Komentarze (0)

oferta firmy:

http://www.marketeo.pl/Firma/Dorota-Smoleńska-157422/Oferty/

Budowanie aranżacji jest elementem codziennej pracy firm. Jest przedstawieniem produktów w realistycznych i oddziałujących na wyobraźnie formach.  Pozwala na budowę różnorodnej oferty dzięki designerskim projektom, dzięki oddziaływaniu na wyobraźnie i emocje. Przedstawienie projektu pomieszczeń w kilku formach i różnych kolorach, jest lepiej odbierane przez klientów i chętnie przez nich oglądane.  Odpowiedni nastrój i sztuka projektowania wnętrz promuje produkty, dodaje jakości i stylu. Nowe formy dla tradycyjnych pomysłów i rozwiązań to element strategii pracy i sprzedaży. Bardzo mocny rynek, różnorodność ofert to warunki dla budowy strategii firmy. Firmy  nie muszą wprowadzać radykalnych zmian produktów, ale muszą brać pod uwagę ważne i mocne trendy w branży wnętrz. Nowe koncepcje i projekty to zmiana form lub kolorów czy wzoru, czy formy promocji. Nowości i unowocześnienia są niezbędne, ale muszą utrzymywać tradycyjne rozwiązania i sprawdzone koncepcje. Klasyczne produkty, klasyczne materiały, klasyczne formy są ponad czasowe, są sprawdzone i obecne na rynku.                                                                                                                                                                                              

 Zgodnie z raportem firmy House of Villeroy & Bosch ważnym elementem prezentacji i promocji produktów dla wnętrz jest zachowanie kupujących. Motywy zakupu, przyjemność zakupów opiera się na emocjach i racjonalnej ocenie danego produktu. Wystrój wnętrz jest ważny dla wygody, musi być funkcjonalny i praktyczny. Firma musi  brać pod uwagę inne warunki tj. relacje korzyści i ceny, sposób  prezentowania marki.. Zbyt bogaty asortyment, wrażenie chaosu czy przesyt stylu zniechęca do zakupu. Prostota i przejrzystość oferty, koncepcji i danych o produktach i marce jest akceptowane i uznane od lat.

Budowanie gotowych aranżacji ma zachęcać do zakupu, ma pokazać w interesującej formie bogactwo i wszechstronność oferty sprzedaży. Ważne jest, aby nie promować jednej koncepcji w aranżacjach. Koncepcje muszą opierać się na ważnych i trwałych trendach i projektach. Obecnie widać kilka motywów i kilka cech ważnych dla branży wnętrz: nowoczesność i przestronność poprzez chłodne i stonowane kolory i formy. Trendy opierają się na motywach praktycznego zastosowania i pogodnych tonach. Styl naturalny i ciepły dla projektowania wnętrz jest obecny na rynku. Inne projekty opierają się na elegancji, wysokiej jakości  przy zachowaniu spokoju i wyjątkowości form. 

Jakie są efekty takich działań, zgodnie z raportem widać wzrost sprzedaży i wzrost przywiązania klienta. Promocja poprzez aranżacje to wzrost przychodów sklepu oraz zmiana reputacji i opinii klienta. Z punku widzenia firmy zmienia się odbiór marki i pozycja marki na rynku klientów i konkurentów. Firma jest w stanie dostosować się poprzez modyfikacje promocji i nowe projekty dla wystroju wnętrz. Może opierać się na przywiązaniu klientów do tradycyjnych i klasycznych wzorów, form, ale dostosowanych do nowych, mocnych trendów.

sie 03 2011 PERFEKCJONIZM
Komentarze (0)

oferta firmy

http://www.marketeo.pl/Firma/Dorota-Smoleńska-157422/Oferty/

 

W designie wnętrz  od wielu lat widać wpływy zagraniczne takie jak perfekcjonizm w  stylu Skandynawskim – bardzo szeroko rozpowszechniony i pokazywany.  Formy nowoczesne bardzo mocno bazują na takich rozwiązaniach. Chłodny, stonowany styl  i design prostych wzorów jest obecny w każdej dziedzinie dotyczącej wystroju wnętrz. Nastrojowe nuty i przyjemność korzystania to cele i warunki dla projektów nawiązujących do form skandynawskich.  Ten rejon północnej Europy od pokoleń opiera swoje produkty i wyroby na naturalizmie, estetyce i  wygodzie korzystającego. Styl od kilku lat istnieje w designie i projektowaniu w Europie. Stał się jedną z głównych koncepcji i jest stale rozwijany dzięki współpracy producentów i designerów. Skandynawia z bardzo mocna pozycją w Europie potrafiła przekonać do swojego stylu  poprzez organizowanie eventów dla specjalistów oraz poprzez promocję własnej wytwórczości na targach i spotkaniach międzynarodowych firm. Bardzo mocne inwestycje we własne firmy pozwoliło na budowę nowego segmentu firm za granicą. Pomysły i projekty w ramach perfekcjonizmu skandynawskiego to stała inspiracja dla twórców i producentów.  Techniki wytwarzania, materiały do produkcji i sposoby produkcji, są podstawą dla koncepcji perfekcjonizmu. Innowacyjność przy tworzeniu formy i kolorystyki czy sposobu zdobienia również przekonuje, aby spojrzeć na doświadczenia Skandynawskich producentów i techników.

 

W Polsce uporządkowany, chłodny i stonowany styl bardzo szybko  zdobył zwolenników. Pęd za nowoczesnością  bardzo pasuje do design Skandynawii.  Wiele obecnych projektów czerpie inspiracje z trendów praktycznego design i innowatorstwa. Wiele projektów dla wnętrz opiera się na chłodnych i stonowanym nastroju. Firmy produkcyjne często kierują się technikami dla tworzenia wygody użytkowania. Projektanci kreują i propagują  prostotę, estetykę i elegancje wyrobów, produktów, projektów.  Wyjątkowość materiałów i form oraz stała innowacyjność powoduje, że  style dalej budzą zainteresowanie i dalej inspirują.