Komentarze (0)
oferta firmy:
http://www.marketeo.pl/Firma/Dorota-Smoleńska-157422/Oferty/
Budowanie aranżacji jest elementem codziennej pracy firm. Jest przedstawieniem produktów w realistycznych i oddziałujących na wyobraźnie formach. Pozwala na budowę różnorodnej oferty dzięki designerskim projektom, dzięki oddziaływaniu na wyobraźnie i emocje. Przedstawienie projektu pomieszczeń w kilku formach i różnych kolorach, jest lepiej odbierane przez klientów i chętnie przez nich oglądane. Odpowiedni nastrój i sztuka projektowania wnętrz promuje produkty, dodaje jakości i stylu. Nowe formy dla tradycyjnych pomysłów i rozwiązań to element strategii pracy i sprzedaży. Bardzo mocny rynek, różnorodność ofert to warunki dla budowy strategii firmy. Firmy nie muszą wprowadzać radykalnych zmian produktów, ale muszą brać pod uwagę ważne i mocne trendy w branży wnętrz. Nowe koncepcje i projekty to zmiana form lub kolorów czy wzoru, czy formy promocji. Nowości i unowocześnienia są niezbędne, ale muszą utrzymywać tradycyjne rozwiązania i sprawdzone koncepcje. Klasyczne produkty, klasyczne materiały, klasyczne formy są ponad czasowe, są sprawdzone i obecne na rynku.
Zgodnie z raportem firmy House of Villeroy & Bosch ważnym elementem prezentacji i promocji produktów dla wnętrz jest zachowanie kupujących. Motywy zakupu, przyjemność zakupów opiera się na emocjach i racjonalnej ocenie danego produktu. Wystrój wnętrz jest ważny dla wygody, musi być funkcjonalny i praktyczny. Firma musi brać pod uwagę inne warunki tj. relacje korzyści i ceny, sposób prezentowania marki.. Zbyt bogaty asortyment, wrażenie chaosu czy przesyt stylu zniechęca do zakupu. Prostota i przejrzystość oferty, koncepcji i danych o produktach i marce jest akceptowane i uznane od lat.
Budowanie gotowych aranżacji ma zachęcać do zakupu, ma pokazać w interesującej formie bogactwo i wszechstronność oferty sprzedaży. Ważne jest, aby nie promować jednej koncepcji w aranżacjach. Koncepcje muszą opierać się na ważnych i trwałych trendach i projektach. Obecnie widać kilka motywów i kilka cech ważnych dla branży wnętrz: nowoczesność i przestronność poprzez chłodne i stonowane kolory i formy. Trendy opierają się na motywach praktycznego zastosowania i pogodnych tonach. Styl naturalny i ciepły dla projektowania wnętrz jest obecny na rynku. Inne projekty opierają się na elegancji, wysokiej jakości przy zachowaniu spokoju i wyjątkowości form.
Jakie są efekty takich działań, zgodnie z raportem widać wzrost sprzedaży i wzrost przywiązania klienta. Promocja poprzez aranżacje to wzrost przychodów sklepu oraz zmiana reputacji i opinii klienta. Z punku widzenia firmy zmienia się odbiór marki i pozycja marki na rynku klientów i konkurentów. Firma jest w stanie dostosować się poprzez modyfikacje promocji i nowe projekty dla wystroju wnętrz. Może opierać się na przywiązaniu klientów do tradycyjnych i klasycznych wzorów, form, ale dostosowanych do nowych, mocnych trendów.