Kategoria

Szkło, strona 5


sie 03 2011 ARANŻACJE I DEKORACJE DLA WNĘTRZ
Komentarze (0)

oferta firmy:

http://www.marketeo.pl/Firma/Dorota-Smoleńska-157422/Oferty/

Budowanie aranżacji jest elementem codziennej pracy firm. Jest przedstawieniem produktów w realistycznych i oddziałujących na wyobraźnie formach.  Pozwala na budowę różnorodnej oferty dzięki designerskim projektom, dzięki oddziaływaniu na wyobraźnie i emocje. Przedstawienie projektu pomieszczeń w kilku formach i różnych kolorach, jest lepiej odbierane przez klientów i chętnie przez nich oglądane.  Odpowiedni nastrój i sztuka projektowania wnętrz promuje produkty, dodaje jakości i stylu. Nowe formy dla tradycyjnych pomysłów i rozwiązań to element strategii pracy i sprzedaży. Bardzo mocny rynek, różnorodność ofert to warunki dla budowy strategii firmy. Firmy  nie muszą wprowadzać radykalnych zmian produktów, ale muszą brać pod uwagę ważne i mocne trendy w branży wnętrz. Nowe koncepcje i projekty to zmiana form lub kolorów czy wzoru, czy formy promocji. Nowości i unowocześnienia są niezbędne, ale muszą utrzymywać tradycyjne rozwiązania i sprawdzone koncepcje. Klasyczne produkty, klasyczne materiały, klasyczne formy są ponad czasowe, są sprawdzone i obecne na rynku.                                                                                                                                                                                              

 Zgodnie z raportem firmy House of Villeroy & Bosch ważnym elementem prezentacji i promocji produktów dla wnętrz jest zachowanie kupujących. Motywy zakupu, przyjemność zakupów opiera się na emocjach i racjonalnej ocenie danego produktu. Wystrój wnętrz jest ważny dla wygody, musi być funkcjonalny i praktyczny. Firma musi  brać pod uwagę inne warunki tj. relacje korzyści i ceny, sposób  prezentowania marki.. Zbyt bogaty asortyment, wrażenie chaosu czy przesyt stylu zniechęca do zakupu. Prostota i przejrzystość oferty, koncepcji i danych o produktach i marce jest akceptowane i uznane od lat.

Budowanie gotowych aranżacji ma zachęcać do zakupu, ma pokazać w interesującej formie bogactwo i wszechstronność oferty sprzedaży. Ważne jest, aby nie promować jednej koncepcji w aranżacjach. Koncepcje muszą opierać się na ważnych i trwałych trendach i projektach. Obecnie widać kilka motywów i kilka cech ważnych dla branży wnętrz: nowoczesność i przestronność poprzez chłodne i stonowane kolory i formy. Trendy opierają się na motywach praktycznego zastosowania i pogodnych tonach. Styl naturalny i ciepły dla projektowania wnętrz jest obecny na rynku. Inne projekty opierają się na elegancji, wysokiej jakości  przy zachowaniu spokoju i wyjątkowości form. 

Jakie są efekty takich działań, zgodnie z raportem widać wzrost sprzedaży i wzrost przywiązania klienta. Promocja poprzez aranżacje to wzrost przychodów sklepu oraz zmiana reputacji i opinii klienta. Z punku widzenia firmy zmienia się odbiór marki i pozycja marki na rynku klientów i konkurentów. Firma jest w stanie dostosować się poprzez modyfikacje promocji i nowe projekty dla wystroju wnętrz. Może opierać się na przywiązaniu klientów do tradycyjnych i klasycznych wzorów, form, ale dostosowanych do nowych, mocnych trendów.

sie 03 2011 PROJEKTOWANIE I STYL
Komentarze (1)

oferta firmy:

http://www.marketeo.pl/Firma/Dorota-Smoleńska-157422/Oferty/

W designie wnętrz  od wielu lat widać wpływy zagraniczne. Dobrym przykładem jest  styl Skandynawski – bardzo rozpowszechniony i szeroko pokazywany.  Formy nowoczesne bazują na rozwiązaniach ze Skandynawii w dziedzinie technik produkcji i standardów produktów. Standardy te dotyczą jakości produktów, trwałości oraz satysfakcji z używania określonego produktu. Dzięki takich atutom meble i dekoracje uzyskują pozytywny wizerunek wśród kupujących. Cechą stylu skandynawskiego jest naturalna i spokojna kolorystyka. Pastele, lekkie kolory są uzupełnieniem dla stylu skandynawskiego.  Chłodny, stonowany kolor, łagodne połączenia kolorów przy zachowaniu  designerskiego podejścia wobec wzorów i motywów jest nieodłącznym elementem projektowania i stylizacji w Skandynawii. Nastrojowe nuty i przyjemność korzystania to cele tych projektów.

Rejon północnej Europy od pokoleń opiera swoje produkty i wyroby na naturalizmie, estetyce i  wygodzie użytkowania. Styl od kilku lat istnieje w designie i projektowaniu w całej Europie. Stał się jedną z głównych koncepcji i jest stale rozwijany dzięki współpracy międzynarodowej producentów i designerów.

Inne odmiany designu wnętrz widać w stylu rustykalnym. Początkowo produkty i aranżacje oparte były na tradycyjnych projektach i materiałach z różnych okresów historycznych . Produkty różnych kultur,  stylów i okresów  są  ponadczasowe i wyjątkowe, zdobyły i dalej zdobywają zwolenników. Styl rustykalny bywał i bywa bardzo popularny, ale jest również  bardzo zindywidualizowany ( sprowadzany i projektowany na zamówienie). Renowacja mebli, dzieł sztuki oraz antyków dalej jest popularną formą na niepowtarzalne meble i dekoracje  wnętrz. Galerie, sklepy tradycyjne i on - line proponują takie produkty. . Formy mebli i dekoracji  zostały mocno zmienione przez sposób produkcji, zmiany w kolorystyce, nowe aranżacje, nowe materiały. Wzory popularne i lubiane - nawiązujące do innych czasów zostały wykorzystane inaczej,  poprzez nowoczesne materiały i modne kolory zmienione nie do porównania. 

Wnętrza to również wystrój oparty na kolorach. Tradycyjne kolory dla wnętrz tj.  biel jest zastępowana przez delikatne beże czy żółcie. Styl zmienia się dzięki temu w nastrojowy i pogodny, słoneczny. Mocniejsze  akcenty przy meblowaniu lub dodatkach ma go uzupełniać i dodać wyrazistości, wyróżnić i zwracać uwagę. Koncepcja takiego łączenia kolorów jest popularna i szukana. Styl słoneczny, naturalne materiały i ozdoby w połączeniu z przestrzennymi zdjęciami to porównanie do natury i przestrzeni natury. Kwiatowe i pogodne motywy, przełamywanie słoneczne barwy zielenią lub brązem to możliwość utrzymania wyjątkowego nastroju i przyjemności z korzystania. Zdjęcia natury i kwiaty dodają lżejszych tonów.

Tradycjonalizm, utrzymanie klasyki w materiałach i formach to znana koncepcja dla projektantów i kupujących. Proste, określone formy, stonowane kolory, materiały wysokiej jakości oraz przydatność i praktyczność tych produktów to najmocniejsze atuty. Wystrój nowoczesny i tradycyjny, trwałość i jakość jest podstawowym celem. Możliwości wykorzystania form przy projektach opartych na tradycjonalizmie jest szeroka. Wprowadzenie w tych wnętrzach stonowanych kolorów budzi zainteresowanie i przyjemny nastrój.   Utrzymanie tradycyjnych form i kolorystyki to rozwiązanie firm i projektantów równie ważne jak innowacyjność projektów, planów czy aranżacji.

Style w aranżacjach opierają  się na różnorodnych trendach, na nowatorskich projektach.